Tuesday 20 September 2011

En hyggelig tur i parken samt indtryk af storbyliv

Igaar var vi saa endelig i Kings Park. Nu var vejret endelig blevet dejlig toert og solen skinnde fra en skyfri himmel. En perfekt dag for en tur i Parken. Kings Park er kaempe stor og bestaar af alle australiens mange farvestraalende blomster samt alle de specielle krumboejede traer. Det var et syn for guder. Alt det dejlige groenne samlet et sted og med udsigt over Perth centrum. Jeg har taget nogen fantastiske billeder, som jeg haaber paa at faa lagt over sidst paa maaneden. Da vi havde vandret lidt rundt i parken et par timer begyndte vi at blive sultne saa vi satte kurs ind mod centrum. Vi fandt et center, hvor der nede i kealderen fandtes ca. 20 forskellige restauranter, her skulle man gaa hen til den restaurent som man syntes tilboed det man lige havde lyst til, og saa inde i midten af hele rummet kunne man saette sig og nyde sine forskellige maaltider sammen. Jeg selv fik en laekker avocadosalat med tandoorikylling, glasnudler og mango :) Virkelig laekkert!


Herefter gik vi ud og kiggede lidt paa butikker, men da det begyndte at regne blev vi enige om at det ville vaere hyggeligere at tage hjem.
Her lavede Per laekker kaengurusteaks, egentlig var jeg ikke meget for at smage det da jeg synes at det er synd at spise saadan en soed en, men jeg maa indroemme at det er det laekreste koed jeg laenge har smagt! Vita, Pers veninde spiste med, alt i alt en dejlig dag!

























































No comments:

Post a Comment